glass e alltid trevligt med jossie (:

idag vare skola, gick snabbt, fick håltimme på no:n så vi slutade halv 2 (:
efter dte så gick jag och jossie hem för att hämta pengar, sen till centrum för att jag skulle köpa present till fanny (:
jag köpte, ;O kan inte säga det här, hon kanske läser? ;O
sen gick vi och köpte glass på donken ;D muuums!
efter så gick vi lite till i affärer och när vi kollade på kameror så vare en kille som kollade på oss värsta mkt ;O
när vi hade vart där gick vi till HM och provade jättefina tröjor  med katten gustav och musse och mimmi :D
jag önskar mig dom i julklapp och jossie med haha :D
när vi gick ut från provrummen så va han där oxå! och då kollade han  lika mkt oxå xD
haha men sen skulle hon hem så jag gick oxå hem, när jag var hemma gjorde jag so, e snart klar med uppsatsen om franska revolutionen -.-'
och sen ere bara att renskriva -.-'
jajja det fixar sig nog (: hejdooooo

Kommentarer
Postat av: Josefine

GARFIELD (L)

2008-12-11 @ 18:12:05
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0