handboll.

halloj!
idag så gick skoldagen snabbt!
eftersom det av skoldm så var jag inte med på musiken så måste verkligen bli godkänd nästa gång!
iaf så spelade vi, det gick ganska bra tkr jag (:
en förlust mot skogås och en vinst mot bolton (:
nästa fredag har vi oxå match i sprallenhallen men bara en.
efter det så åkte vi hem och sen direkt vare träning, jag va ashungrig, men det gick bra ändå :),
det gick över efter en stund och när jag var hemma så var jag inte alls hungrig ;O
alexander och filip va på träningen igen! typ 3 ggr har dom vart där nu,
asstörande xD
juste, hade spanskaprov idag oxå, gick sådär.. får nog iaf g.. (?)

men nu e klockan mkt och imorgon ska jag sova jättelänge! det va aslänge sen.. (:
venne vad jag göra imorgon "/
jajja kan vara skönt det oxå ibland, godnatt på er (:

Kommentarer
Postat av: Josefine

skogås. jadu.

ahhaha, fett irriterande med alexander o filip på träningarna!!!! XD skulle typ dött. (a'

har inte du klarat g på musiken?:O

jag har inte heller det.. jag har gjort pianospelandet iallafall. :) skrivit låt.. måste bara sätta ut ackord, sjunga den för honom och bestämma melodi >_<

aja, puss <3

2008-12-06 @ 03:22:21
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0