home,

igår/idag så sov  jag ju hos katjakaj,
vi gick upp vid 4 eftersom vi somnade vid 6.
men iaf igår så satt vi vid datan ungefär vid 4..
jaa och då så vare en som knackade på fönstret!
jag satt liksom med ryggen emot och blev skiträdd xD
jossie blev oxå det, jag frågade henne vem dte avr för jag vågade ju inte och hon fick inte fram nåt ljud bara lite skratt! xD
men sen gick dom och jossie sa att det var några killar i vår ålder..
efter det så skrattade vi asmkt xD
man fick typ samma känsla som när vi träffade dom där moppekillarna i somras.. ^^
sen när vi skulle sova vid 6 så orkade vi inte pumpa upp madrassen så vi bestämde oss för att sova i samma säng xD
på natten så tog hon hela sängen! nästan.. sen hade vi filtar och det va askallt!
jag kunde inte sova för att hon puttade ut mig så ajg bestämde mig för att lägga mig på golvet på hennes täcke xD
efter några timmar så vaknade vi båda och då ville hon ha sitt täcke! jag kunde ju såklart inte säga ngt mer än okej.
då så flyttade jag upp men kunde inte sova så mkt där..
jajja sen gick vi upp vid 4 och kollade tv, åt frukost och datan..
vid 6 skulle jag hem, men missade bussen! så kom hem halv 8 ist..
det va nog allt ciao (:

Kommentarer
Postat av: Josefine

hoho jaa, det var askul. :D:D:D

asså, jag blev gryymt rädd.. (a)

hahaha förlåååt! asså egentligen, jag kan ju inte rå för vad jag gör när jag sover så.. ^^

men förlåt anyway <3

2008-12-07 @ 22:21:32
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0