lördag, söndag, måndag och idag

jaa jag får väl börja direkt..
i lördags så var jag i stan oc h shoppade med lisa, det var riktigt kul..
jag shoppade en tröja som var typ svart/brun och blå, sticad från H&M, trosor och jeans ;D
sen åt vi på donken, kollade lite mer och åkte sedan hem, till dom och kollade film, mamma mia och borat (:
sen sov jag hos dom oxå (:
söndag vaknade hos anna och lisa, gjorde mig klar och åkte till stan för att träffa sara :)
det var jättekul att träffas, har ju inte träffats sen i 7an..
vi bestämde oss för att bowla, vilket vi gjorde och det gick riktigt bra för mig och vann (:
efter det kände vi oss lite hungrig och gick till ett fik vid åhlens..
det var mums. efter det gick vi och strosade lite i affärer och så..
vid 5 vare dags att åka hem, vi båda skulle äta vid 6..
så mkt mer hände inte den dagen..?
måndag jag hade inget bestämt igår så jag bestämde mig för en rejäl sovmorgon (:
somnade vid halv 3 i söndags och vaknade halv 4.
loggade in på msn, åt frukost, kollade film, gick ut med zockie och gjorde middag.
vid 8 ungefär så ville lisa komma och såklart fick hon, eftersom jag oxå ville.
vi var lite på datan när hon kom och efter det kollade vi på film, sen datan igen.
vid 1 gick vi in till rummet och spelade ett spel, spelade bara en gång, eftersom lisa tyckte dte var jättetråkigt.
efter spelet snckade vi lite och hon var jättetrött och jag var ju ganska pigg eftersom att jag hade sovi ganska länge.
hon somnade och jag bestämde mig för att läsa lite, först lite i frida och sen i en bok som jag läser i skolan som e väldigt bra (:
vid 3 somnade jag och idag vaknade elr vi ställde klockan på halv 11 så vi gick upp då.
lisa var redan vaken och jag var jättetrött.
vi fixade oss, gick ut med z och gick hit, där anna håller hus, alltså hemma hos dom (:
nu har lisa gått, skulle in till stan och kolla bio med jossie och jag e med anna (:
vene vad vi ska göra idag.. får se helt enkelt (:
aja ciaoo :*

Kommentarer
Postat av: anna

Vad trevig!

Sv : hhe mm:O

2008-12-30 @ 14:19:09
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Josefine

söndag

------

tur att jag inte följde med. :)





Jag fattar inte hur du kan sova så länge? ;O 13 timmar? ;O jag kan typ sova nio sen vaknar jag av mig själv..

2009-01-01 @ 14:38:43
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0