match, bio och avslutning

tjabba!
hade match i söndags mot söder, förlorade men spelade ändå bättre än förra gången vi mötte dom (:
mer gjorde jag inte dne dagen..

måndags sov jossie hos mig, kuligtkuligt,
och igår så vaknade vi ungefär vid 9, sovmorgon eftersom vi skulle åka till stan och kolla på bio med klassen och bb.
jag och emelie kollade på madagaskar 2 med några i klassen och bb.
ahaha den va kul xD
såklart så slutade vår film snabbast så vi fick vänta i typ en timme elr nåt? ;O
så jag,emelie, matte och elias gick och köpte glass på donken (;D
mums,) och roade oss med att kolla på typ en rysk drogad gubbe.
vid halv 4 kom vi hem och då vare nästan bara att skynda sig till handbollsavslutningen.
jag blev i lag köpenhamn med kicka från vårt lag, 2 tjejer från 96orna, 1 kille från 93orna, 1 kille från gubblaget? och sne två små söta killar! dom var verklugen assöta! anton och felix..
jag gjorde så att anton gjorde två mål och efter gjorde vi high five! hahha :D
och gissa vilket lag som vann, joo köpenhamn så klart, tillochmed mot ledarna haha.

men nu så ska nog jag och anna hitta på ngt? pussis


Kommentarer
Postat av: anna

hehe, fett bra!

Men vad ska vi göra då?



2008-12-17 @ 14:51:51
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0