onsdag,torsdag,fredag,lördag+lite söndag

hejj, måste väl sätta igång direkt med att skriva..
i onsdags så vae vanlig skoldag och sen var jag med anna (:
öhm torsdag bara städning i skolan och sen skrev jag klart franska revolutionen på datan (:
fredag så hade vi avslutning i skolan, lärarna hade typ luciatåg, uppträdande med en kul låt som jag inte kmr ihåg vad den heter? xD men det va askul att kolla på, oxå att kolla på när dom spelade upp en teater typ xD
efter det gick vi in i klassrummet och vi fick våra första betyg,
när jag kom hem sen hade jag astråkigt, vid 4 tiden kände jag bara att jag behövde göra ngt! och då kom jag ju på att jag kunde packa väskan och dra till jossie! det gjorde dagen mkt,mkt kulare. jag tror vi skrattade ovanligt mkt? haha
och i lördags så vaknade jag jossie vid halv 2? och sen gjorde vi inte så mkt.. åkye hem vid 6 och åt vid 7..
och till idag då, så ska jag vara med min lilla kära kusin, fanny! :D
det va ganska länge sen vi "sovade" hos varandra, så vi bestämde oss för att sova här, inte lika kul, men hon hade en anledning och det var ju att få se rayray så man var väl snäll att låta henne då.
sen ska vi gå till centrum och vid halv 7 kmr några idoler dit (:
vi ska ju köpa julklapp till varandra oxå (a)+ jag till mamma.
aja, fanny ringde typ och väckte mig halv 1 och jag sa att hon kunde komma om en timme, så nu måste jag skynda mig!
haha puss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var jäätteeekuuuulllll, haha ja, vi skrattade asmycket ^^

Sovade.. -.-'

2008-12-21 @ 21:44:04
URL: http://thecentreofme.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: nej..? visste du inte det?

hon ska typ vva me felicia,

2008-12-21 @ 22:27:08
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0