r&r's dans

heeeeeeeeeeeeeej
idag gick skolan värsta snabbt ;O hade bara 4 lektioner, nog df haha
efter skolan så följde jossie och jag med hem till anna och lisa
vi fikade där hos dom och så, trevligttrevligt (:
efter det så gick vi och satte oss i soffan, pratade och så,
sen efter en stund somnade lisa och jossie!
värsta tråkigt ;O
haha men sen blev jag asflum och lyckades smitta va mig på anna ahahah ;D
sen blev vi törstiga och begav oss till köket för att dricka och då gjorde jag några "coola" moves xD
det slutade med att anna och jag gjorde en dans xD
skitkul ahahah xD
men iaf när dom vaknat till skulle jossie hem så jag, anna och lisa begav oss till centrum och kollade lite (:

imorgon ere skol-dm igen, får se hur det går då (:
men vi hörs, hejhej

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: min nässssa ser jättestor ut xD

2008-12-13 @ 02:47:23
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0