måndag-tisdag

shaa,

igår så vare skola sen var jag med lisa och ragga, vi gjorde inte så mkt så lisa somnade! så jag ritade klart min bild och "pluggisen" gjorde So.
sen skulle dom äta så jag gick hem och då skulle mamma just gå till centrum så jag följde med. hon kollade på kläder och jag kollade nåt till fanny, men hittatde inget "/.
sen åt vi där oxå ^^

och nu till idag!
öhm jaa.. skolan, vi skulle ha läs men vi hade håltimme (: sen efter så hade vi spanska och lena (lärare) sa att vi skulle ha enrique iglesias xD jag och lisa sa det till william och jonathan som frågade om vi hade håltimme. det va askul xD
men så klart vare ju inte han vi hade "/.
 vi hade fysik-prov på vg/mvg frågor. jag tror jag bara får g kanske ett + med? (a)
sista timmen var hämta hem och nisse hämtade upp mig för att jag skulle klara musiken.
när jag går dit så tror jag bara det ska va jag där, men sen kmr axel. han var faktiskt duktig på att spela gitarr! (Y)
haha sen säger nisse att han spelar för fort och ska sjunga bäbä vita lamm xD 
axel bah kollade på mig och jag typ skrattade xD
sen kmr han till mig och säger att jag ska sjunga min låt! jag bah nejj vad pinsamt ^^ 
han bah, nejj men axel håller på med det där nu, han lyssnar inte.
jag bah: men jag tänker ju på dig oxå xD
han bah; men tänk inte på mig, jag e gammal och hör inte så bra. sen blundade han och väntade på att jag skulle sjunga! så jag hade ju inget val, och började sjunga.
pinsamt men jag klarade det (:
lite senare ere träning (: hejhej.

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: sså.... det är kaos?

2008-12-09 @ 22:25:33
URL: http://thecentreofme.blogg.se/
Postat av: anna

heeej jag är INGEN ¨pluggis!!!!!!!!!!!!!

2008-12-10 @ 15:01:00
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0