anna <3

jaha, vad ska man säga att skolan va idag då? tråkig, jaa.
innan lunchen så vare ganska kul.. men efter och lite innan så nej.
anna och jag pratade om hur vi skulle göra på torsdag, vi hade olika åsikter och anna och jag blev osams "/
sen va hon ledsen typ hela dagen, jag trodde det va för att vi hade "bråkat" så jag blev oxå jätteledsen.
jossie trodde inte det bara va det.
sen loggade vi in på msn och snackade där, jag fick veta att det inte bara va det och det va en lättnad.
jag älskar den tid efter vi blivit sams.
jag frågade om vi kunde ses, och det kunde vi, så jag följde henne till ica (:
anna och jag e väldigt känsliga så det kändes verkligen skönt att träffas.
haha när jag skulle gå hem så gick anna med för hon skulle möta lisa i centrum,
vi sa typ förlåt tusen ggr och kramades tusen ggr oxå haha. jag älskar min lilla vän (:

nu iaf ska jag snart på träning, hade i skolan oxå, vi som ska va med på skol-dm ;D
jajja, juste jag glömde nämna patric (katten) han e så söt, han vet precis när man e ledsen för då kommer han och vill gosa, och typ annars inte <3
hihi hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0