äntligen fredag

jahapp, då vare fredag då :D
den här veckan har ju gått snabbt..
igår hann jag inte skriva nåt för jag hade så mkt läxor "/
igår dansade vi på idrotten. jossie, anna, lisa och emelie va inte med och man skulle va i en grupp och komma på en dans, så skulle jag vara med özze men sen när man skulle gå till grupperna så ville hon inte va med och går där ifrån!
så jag va med sami, marcus th, linus och jimmy ist. vår dans ägde xD
tss ^^

idag hade vi so-prov, gick sådär,
på musiken så fanns det inga keyboardar kvar så jossie och jag fick gå in i ett annat rum. sen när vi gick inte kom gordon, han skulle kolla på datan där. sen släppte han in massa andra i klassen som va skitjobbiga! -.-'
och vi ska liksom kunna tre ackord och kunna flytta skitsnabbt,  så vi lärde oss inte så mkt ;(

snart har jag träning, hatar att ha på fredagar, men vad gör man inte för handbollen? (:
på söndag har vi match mot salem, igen, som förra veckan. jag glömde att skriva att vi vann då. (:
hoppas bara inte jag e sämre i halsen då..
jajja hejhej ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

ah gud, asså gordon ba öppnade dörren!

o alla dom där strömmmmmmmade in o ba börja skrika o allting, jag fick fett ont i magen, öronen och huvudet xO

2008-11-21 @ 23:50:54
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0