FarsDag

Inatt sov jag ju hos jossie, och som vanligt så gick vi och la oss sent ;O
klockan 5 elr nåt så skulle vi sova, vi kollade på tv en stund men sen va typ alla program slut så vi började snacka lite..
kanske inte så lite, men dte kändes ganska lite och klockan gick och helt plötsligt så blev det väldigt ljust och då kollade jag på klockan och då var den 08:08 ;O så vi bestämde oss för att sova, så vi somnade typ kvart över?
sen gick vi upp typ vid halv två?
på "morgonen" körde vi lite singstar och åt frukost, vid 16:30 åkte jag hem..
jag åkte den halvtimmen som man kan åka bussen ända hem, men efter pendeln så kände jag att jag ville gå hem!
jag tyckte jag va jätteduktig ^^

Tedh och jag hade bestämt att vi skulle åka till pappa så det var dte vi gjorde och mer har jag nog inte gjort idag ^^
HEJSVEJS (:




Kommentarer
Postat av: Josefine

ahah, du kände dig jätteduktigt?;)

2008-11-09 @ 22:06:28
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0