Glöm inte KATTERNA!

nejmen tjaa ;O
jaha, idag så vare lite kulare i skolan än igår. anna var ovanligt pratig och glad ;O (:
sen blev det tacos i skolan ;O så det va fullt i matsalen ;S
man tappade ju typ matlusten när linus sa hela tiden att köttfärsen såg ut som kattmat och kobajs -.-'
på hämta hem så övade jag so, vi har prov på fredag, men jag fick typ inget gjort för att sami pratade med anna och mig hela tiden. vi pratade om hur anna skulle ha hemma hos sig när hon blir stor och då höll han på att glömma katterna så jag sa det och då skrev han det på mitt papper ahaha, han e ju bara för söt. (:
vi hade engelska-läxförhör oxå, gick bra, alla rätt tror jag ;O

jaoo, det va nog allt idag, imorgon har jag utvecklingsamtal klockan 9 på morgonen ;O
skriver nog imorgon hejhej (:

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: haha ja, det var kul ^^



ja, liksom problem?

2008-11-19 @ 19:15:53
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0