halloween

..
hejHopp :D
Det va jättekul igår hos anna och lisa! måste göras om? (a)
vi åt tacos och sen gick vi ut och när vi va vid vikingasskolan så kom det typ några 'poliser' som frågade oss om allt va lugnt och om vi skulle till nån fest ;O
dom typ bah: haha vad ere ni e, katter? lisa bah: jaa, jag bah: jaa, vem vill inte vara katt liksom?
ahahah xD
efter vi hade kommit in så fick jag och jossie annas och lisas goda efterrätt :D
på kvällen så sjöng vi singstar och spelade lite tv-spel,
sen körde jag och jossie den där leken när man kastar ett popcorn i dne andras mun med ostbågar, ahahah det va askul xD
sen så höll en på att ramla ner på golvet så jossie skulle hindra den och tog den jättehårt så dne typ expolderade xD
vi började typ asskratta xD

Idag så gjorde vi inte så mkt, jag och lisa sjöng lite singstar och så ^^
vid 6 så gick vi hem och jossies pappa skulle komma och hämta henne så vi stog ute ganska länge och dte var iskallt! ;O

Lite bilder från igår fick vara med oxå, inte så många för andra e ju på bdb ;D


Kommentarer
Postat av: Josefine

det måste verkligen göras om :)))

hhah, sprängdes xD glöm inte den i dittt öga också :p

imorse blev jag feeeeeett suur.

<3

2008-11-02 @ 03:30:21
URL: http://thecentreofme.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: det var ju den lisa sa va jättefin men irriterande att du inte hade mlat än?

osenså hade du loggat ut när jag såg den, sp jag hann inte fråga. ska jag ta bort den eller?

2008-11-02 @ 21:53:47
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0