jag älskar min bror

jag tänkte inte skriva mer idag, har ju redan skrivit idag.
men när jag kom hem från träningen träffade jag tedh i trappen.
han frågade om jag ville åka och käka nånstans men jag ville inte för att jag va svettig och såg fulare ut än vanligt.
han försökte verkligen få med mig men jag ville verkligen inte,
sen åkte han och efter några minuter ringde han och frågade om jag skulle ha iaf, han skulle köpa hem (:
jag blev jätteglad och sa att ahn inte behövde men han ville ^^
det blev sibylla-mat, närmast ahaha (:
efter vi hade ätit så åkte han till emelie (flickvännen) och jag skulle ge han pengar men han ville absolut inte ta emot ^^
har ju ens inte betalat för farsdag-presenten men han sa att jag inte behövde det heller.
så df e han världens bästa brorsa <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag har världens bästa brorsa :'D

2008-11-21 @ 23:51:47
URL: http://thecentreofme.blogg.se/
Postat av: Patrick

Jag önskar att min syrra va så snäll!! :O

2008-11-22 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0