länge sen ;O

hellu (:
det va ganska länge sen jag skrev nu, har inte haft tid, har hållt på med min deckare så mkt, men nu e den klar (:
jag döpte den till, kylrummets hemlighet.
Igår dansade vi på idrotten, först körde vi vals, och sen schottis (venne hur det stvas) och på båda fick man vara med vem man ville, så jag och jossie va. vi ägde ;D
sen vare nån dans, venne vad den heter men man skulle vara kille och tjej, man typ hoppade runt och körde doosy do bla. xD sen så va jag med erik och när alla skulle gå under jossie och elias så höll de så kort och erik e ju ganska lång så när han ducka så krockade han och jag ;O men det gick vi bra, vi skrattade tills det inte gjorde ont mer (:
förutom det ägde vi ;)

Idag i skolan vare sååå tråkigt, alla kändes så himla off ;O
sen sa alla att vi hade håltimme, lärarna oxå, så vi gick hem, men sen får jag jag ett sms där emelie säger att vi har lektion ;O sen när vi kmr i trappan säger alla att vi har slutat och att vi får skolk, snacka om störda, alla behöver väl inte säga det? ;O

jajja, snart ere träning (:
puss på alla söta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0