Más despacio, porfavor

Igår hade jag träning som jag alltid har på tisdagar, och jag och sandra besämde att vi skulle springa en gång mer i veckan tsm. hon kunde inte dne här veckan, så får se om dte blir nästa då..

Idag så hade jag och jossie kemi-prov,  jag vet riktigt inte om det gick bra, jag skulle övat mer "/
idrotten var kul, vi hade konditions-träning och efter det så fick man leka om man ville och det var det jag och jossie gjorde :D
Lisa har ont i knäna och kunde inte vara med på hela idrotten, tråkigt "/
Anna e sjuk idag, tråkigt det med "/
känns ju som att man saknar nåt/nån när inte hela gänget e fullt "/

På kvällen har jag skrivit lite på min svenska-deckare som måste vara klar på måndag och den e ju absolut inte klar och man måste renskriva oxå!
sen har jag övat på spanska, några bra uttryck som man ska använda i spanien.
en mening som inte fastnar i min hjärna e, mas despacio, porfavor. som betyder långsammare tack
och eftersom att jag e så snabbtänkt så skulle det nog vara bra att kunna säga det om man e i spanien. (:
ahahha det var allt för christer idag.
och jag vill bara passa på att hälsa till, gunnel. ruhpert och KatjaKaj <3
tack så mkt MVH christer- den goa godsillan

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite roligt inlägg tycker jag hehe:P

MVH Ruphert!

2008-11-14 @ 23:30:47
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: JAG ÄLSKAR ROBINB!

2008-11-15 @ 00:30:04
URL: http://thecentreofme.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: oj :O tänkte duett men skrev duell.. :O

2008-11-15 @ 00:31:20
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0