sjuuuk

tjanna
inatt så vare inte kul asså, jag frös jättemkt sen vid halv 6 gick jag upp för att spy +o(
bläblä,
det e troligtvis lisa som har smittat mig, men hon e bra nu så jag hoppas att mitt oxå går bort lika snabbt.
jag stannade hemma idag och vid typ halv 3 så kändes det bra och hela kvällen, men nu så börjar jag må illa igen..
ska inte till skolan imorgon heller och det betyder att det inte blir nån match för mig heller :(

Jossie e oxå sjuk nu ;O
hon har typ nästan som mig, fast lite annat oxå! ;O
hon ska oxå stanna hemma imorgon, så vi får väl underhålla varandra.. (?)
men nu ska jag nog gå.. känner mig lite sömnig,
/ sjuklingen (xD)

Kommentarer
Postat av: Josefine

om det är lisa, så har hon nog smittat oss båda ;S eftersom vi var med henne dagarna efter varandra..

men jaja iallafall. ja, imorn, får vi göra det :D

tråkigt att du inte kan va med på match :(

Puss!

2008-11-06 @ 22:31:18
URL: http://thecentreofme.blogg.se/
Postat av: Patrick

är hela stockholm sjuk lr? ;O

2008-11-07 @ 16:40:04
Postat av: Josefine

sv: jaaaaaaaa, asså jag fattar ingenting! han är totalt grym!

2008-11-08 @ 01:41:05
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0