skolan suger (:

Igår skrev jag inget för jag var nog inte inne?
hade träning och per sa att jag skulle ta tusen lager vax, men jag tog typ lite mindre än det så han kom till mig och tog på ännu mer!
hade matte-diagnos igår oxå det gick sådär.. bråk liksom -.-'

Idag så gick skol-dagen ganska snabbt och vi fick tillbaka våra matte-diagnoser..
gick ganska bra,
sen efter skolan har jag vart med anna och lisa, och lisa och jag bakade kalddiiish ;D
den blev ju såklart asbra med mitt underbara recept ;D
på kvällen har jag tränat lite på NO, vi har kemi-prov imorgon.. -.-'
dte kmr nog inte gå bra, fattar typ inget ;O
jaja nu ska jag sova,
hejhej <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: haha, riktigt coolt.

bra, på ett sätt, som du sa, men egentligen är det inte bra o va sjuk ;)

<3

2008-11-06 @ 17:03:05
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0