tors-fre.

jahapp, jag skrev inte igår..
jag kommer inte ihåg vad som hände? ;O
öhm.. joo juste! jag va ju med ragga ffs!
vi skulle göra vår musikuppgift men vi fattade fel så vi måste göra mkt mer -.-'

idag så åkte jag och raggs (lisa) till tandläkaren, för hon har nämligen tagit bort tandställningen!
det blev asbra!
klarade äntligen ett gmål i musik, som jag kämpat för!
på kvällen så har jag haft träning, kul.
när jag kom hem åt vi tacos :D
marie va här oxå och sedan åkte mamma och marie in till staden..
(min mamma e värsta partypinglan -.-')

imorgon har vi match mot tyrold(?) klockan nåt med 1 xD
på kvällen elr när jag kommit hem så ska jag sova hos ragga :D
då ska vi ragga ahahahah och gå och typ köpa godis ;D
puss önskar ragge.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenare ragge!

Haha värsta partypinglan du är rolig du!

ha det bra!

Från din vän Ragga<33

2008-11-29 @ 00:07:03
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0