Godmorgon ^^

jaha, godmorgon på er :)
jag vaknade just, skulle kunnat sova läänge till, men jag valde att va snäll mot anna ist så jag ställde klockan (:
igår så chattade/camade jag med oskar, som e faktiskt ganska söt ^^, i typ många timmar ;O
så jag gick och la mig lite innan fyra(?)..
Idag vid elva så ringde emelie typ på dörren tusen ggr, så jag fick typ daamp på henne! ;O
så jag var tvungen att gå upp och öppna ;S..
det e ju inte första gången hon "glömmer" nycklarna ;S

nu ska jag äta frukost :D
sen ska jag va med anna.. vi ska gå till centrum tror jag dte va.. (:
PössPöss :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: men neeeeej, min är inte bättre än din.:EE

2008-10-27 @ 14:07:03
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0