kort dag ;O

Igår var jag ju hos jossie, och vi hade skoj och lekte "hej det e agneta,bengt och sven"  xD
riktigt kul vare asså.
vi gick en promenad vid nio och jag blev kissig (av allt skrattande) så vi gick till jossies mormor och hunden frasse :)
sen spelade vi lite PS2 och pratde lite.. klockan gick och vid halv 5 så blev jag hungrig så vi tog en macka vid 6,
mumsigt ^^
efter det så kollade vi på tv en stund sen så pratade vi, ganska mysigt ^^
klockan var vid 7 när vi somna..
idag så vaknade vi halv 5!! när jag väckte jossie så trodde hon typ inte på mig när jg sa vad klockan var..
men klockan var halv 5 och eftersom jag hade lovat mamma att städa så var jag tvungen att åka hem direkt "/
efter städningen så satte jag mig vid ddatan :)
nu e klockan 02:30 och jag chattar med oskar, och lite då och då jossie (:

det va nog allt, pusstjuuh

Kommentarer
Postat av: Josefine

hhaha, Agneta eller Agnes? Hur vare nurå ?;D

min mormor*

men varför skulle jat tro? liskom halv fem ?XD

2008-10-31 @ 12:12:05
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0