tisdag

 tjabba, tjena, hallo :O
idag så vaknade, elr nej!  gissa vad!?!? emelie plingade på dörren idag igen, klockan nio!
sen gick jag in igen för att sova men nejnej det kunde man inte för då skulle patric, katten asså kela med mig så jag bara låg i sängen i två hela timmar och fick katt-massage -.-'
efter det fixade jag mej och mötte anna och lisa i backen, sen åkte vi till staden ;D
vi gick in i många sko-äffärer och jag hittade ett par jättefina stövlar på din sko, så jag köpte dom :D
anna kollade oxå på skor men hon hade lite svårt att hitta och bestämma sig, vi va inne i en sko-äffär typ en timme! ;O
kollde på jackor oxå, men hittade ingen..
sen vare bara hem och käka och sen träning (: det va riktigt kul, vi hade typ skoj-träning (asså att vi fick välja vad vi skulle göra) för att det e lov :D

ska nog gå och lägga mig snart,
imorgon blire jossie :D
vi ska va i deras nya lägenhet i örby (:
har längtat efter min lilla älskling (:

ajja, skriver nog imorgon puss på er


Kommentarer
Postat av: Solange

tjena jennelie. Visste inte att du hade en blogg. fin :)

2008-10-29 @ 13:06:45
URL: http://solanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0