halva onsdag, torsdag och fredag

hejhopp mina vänner!
jag och jossie åkte ju in och åt, blev m:et höhö :)
det var lite kul för bakom oss satt det två killar, en med mörkbrunt hår och en med typ rött hår. ahhah då tänkte jag på jossie och mig haha.
jaa sen kom lisa och anna och sen vare ju bion.
den var jättebra, men sorglig..
efter den åkte vi hem till jossie, jag och lisa sjöng lite singstar och sen vare pumping the madrass ;D
det gick bra och efter det blev det att kolla på skräckisen the shining.
trodde den skulle vara läskigare, men den var bra :)
efter den blev det toast gott höhö :D
vi somnade väl vid 4, halv 5
och jossie och jag blev väckta av anna och lisa vid halv 3 tror jag, dom hade vart vakna sen 8 och 10 ;o
vi åkte väl hem vid 5?
när jag kom hem åt jag och sen hände inte så mkt den dagen.
och idag ere ju fredag, idag har det inte heller hänt så mkt, tänkte ju gå till månna, men hon svarde inte.. så kanske imorgon då?
jag flyttade sängen oxå :D så jag ska möblera mer sen tror jag.. :)
men nu har let's dance börjat så ska checka det.
men höreni! har ni hört att laila bagge och niklas e ihop/ på g!?
haha, men nu drar jag! ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, dom där två killarna var ganska fula haha ;*

Filmen skulle slutat med tzatziki!!

Haha, Laila o Nicke e ju typ ihop xD

Läste om det idag, dom hade typ sagt; vi fann varandra, och kärleken.

xDDDDDDD

<333

2009-02-27 @ 20:22:22
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: amanda

åh! älska M:et!! :D

2009-03-02 @ 01:50:50
URL: http://syamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0