lite lördag, söndag och måndag

fortsätter på lördagen då..
vi (jag och katjakaj) möttes i farsta och gick lite i affärer och jag köpte present till mamma och emelie.
sen åkte vi till sköndal och hyrde film, 2 skräckisar och en komedi.
vi hade blivit informerade av hennes mamma att det var 4,90 kr hg :D så vi gick ju såklart och chackade oss en godispåse :D sen gick vi en sväng till hennes mamma som bor i sköndal och sen till farsta igen och buss därifrån till örby, lite jobbigt, men det gick bra (:
senare gick vi till m:et och köpte oss lite mat och gick hem till k igen, sen åt vi, mums :D
men det jobbiga var att det var några som typ glodde på oss, så vi fick äta i mörkret halva tiden :P
efter maten var vi lite på datan och checkade melodifestivalen samtidigt, inga speciellt bra tycker jag, har vart bättre dom andra gångerna..
sen skulle vi ju glo på film, men nej, tiden rullade iväg så vi hann inte!
söndagen fyllde ju mamma och syrran år, konstigt nog ringde mamma och väckte oss vid två. typ första gången på år hon har väckt mig höhö. hon ville ha kladdkaksreceptet och eftersom jag kunde rabla upp receptet utantill kanske ni förstår att kladdish e min favorit :D
så vi åt frukost och lite så och sen fick jag skjuts till älvsjö station av katjakajs pappa, det var väldigt snällt, eftersom det var värsta snöovädret! och nu ere jättemkt snö här!
var väl hemma vid halv 5 och då var redan cajsalisa och jessica här, calle var på ishockey läger och peppe på nån förargrejs.
och jag hade ju inte slagit in presenterna så jag smet in i mitt rum och gjorde det, dock inte noga, eftersom att dom var här ^^
vi fikade kladdkaka och så.. denna gång vare ju mamma som hade bakat och jag måste medge att hon var duktig på det (:
lite efter mig kom temelie och tedh oxå och några timmar efter åkte cajsalisa och jessica hem, skulle möta calle som kom hem..
vi åt middag och sen kom mormor och morfar, gud vad jag älskar dom. jag verkligen gör det.
dom gick hem vid 10 och då satte jag mig vai datorn och vi körde maffia på msn, det var jättelänge sen!
gick väl och la mig vid 2?
och valnade lite innan 13, hade ställt klockan på hel oxå, så det var bra att jag vaknade innan ((: man blir ju lite smått irreterad på när mobilen väcker en!
prick 13 ringade lisa mig, vi prtade om lite smått och gott och så..
senare idag ska jag, katjakaj och anjoviiiiis vara (:
får se om sardinen hänkar med oxå? ;D
jag undrar när k vaknar.. jag skickade iväg ett sms för en trekvart sen kanske, för det var det vi hade bestämt.
men hon har tydligen inte vaknat dåra..
aja nu ska jag nog ta nåt att äta till frukost (:
himla skönt med lova asså!
haha puss på er!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag är ingen sardin! Jag är en anjoviiis!!!

2009-02-23 @ 14:00:21
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det var ju inte jobbigt (a)

Höhö, M:et.

E.M.D <3333

Hahha, kladdkaka är min favorit också, men jag kan inte rabbla upp receptet utantill ^^

Asså jag kan inet förklara hur mkt jag saknade maffia förut ;O hahahaha. Jag var bäst igår . :x

Asså, jag behöver inte vara med idag. Jag kommer nog inte bli klar förrän två timmar, för jag måste till affären och köpa tops för annars kan jag inte sminka mig, jag måste äta frukost som tar typ 15-30minuter och jag måste fixa mig, vilket tar sin lilla tid också.

Så säg bara till om ni inte orkar vänta, vi kan ta det en annan dag. Eller hur?



sv; haah, danke.

2009-02-23 @ 14:42:32
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: nej. :)

2009-02-24 @ 01:07:43
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; den är kärlek (L)

2009-02-24 @ 03:13:05
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; den i sängen är nyast, det var när vi hade kollat på benjamin buttons. (L) hahah, sjuan är ful, men den betyder. <3

Tack för att du var en tönt. Hade inte klarat mig.

Jag är också en tönt. men inte lika mkt (a) ;)<3

Lämna mig aldrig . (L)

2009-02-24 @ 04:18:45
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; jag vet ;O

när hoin ska va seriös :P

2009-02-24 @ 17:50:17
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin header!

2009-02-24 @ 21:27:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-02-24 @ 22:20:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack tack!

2009-02-24 @ 23:33:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0