måndag

hejhopp!
nu har en ny skolvecka börjat och efter denna ere lov (:
det ska bli så himla skönt!!!
slutade 15.15 idag jäääkligt skönt att sluta må jag säga!
gick hem och åt "mellis" och övade lite no.
jag tror att jag nästan kan allt men det e svårt att veta när man inte har nån som förhör en..
iallafall så sa lisa att det var okej för mig att ta praoen på stadium..
så jag ringde här och var jääla nervös!
först vare en kille som svara och han bah: hallo? jag hör dig inte? och la på..
så det blev ju inte lyckat.
det gjortde att jag blev ännu nervösare!
jag ringde väl upp 10 minuter senare och då vare en telefonsvarare som bah;
vi har mycket kunder i butiken nu, men svarar så fort vi kan.
typ 3 ggr!
och jag blev mer nervös!
sen svarade en jättetrevlig tjej och jag sa vad jag ville, alltså nå roger.
men nej, han hade gått för dagen ;(
så, dte betyder att jag måste ringa igen!!!
ååh så himla jobbigt ;(
hon sa att jag skulle ringa vid 12-1 elr 1-2 imorgon, så det blir väl att jag måste ringa på rasten imorgon :S
aja, nu ska jag inte skriva mer.
hare bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska väl skriva flera ggr idag?

2009-02-16 @ 17:22:19
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, hon saknar dig så mkt!

2009-02-16 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0