skola, plugg, träning

tjenare! (:
hmm idag då..
hade no-prov innan lunch.. det gick väl ganska bra
skrev alla g-frågor utom 2 och sen skrev jag alla vg-frågor utom en elr nåt..
men det har jag ingen aning om om det e rätt ;o
men man kan hoppas (:
jag vill verkligen inte att mitt vg i biologi ska gå bort!!
jaja.. lite senare hade vi matte.. det gick snabbt men segt..... det går väl? ;o
höhö
men öhm på matten så delar oftast jag och anna miniräknare/linjal och idag skulle vi ha linjal och då gick anna och hämtade, men hon hämtade bara en!!
jag frågade varför och hon sa att den andra va sönder så det fick gå att dela.
hon hade den och jag trodde hon va klar så jag tog den och 
jag bah;ge mig den!
hon bah: nej din kokta räka!
jag bah: kokta anka??
hon bah: men kokta räka!!
jag bah: AHAHAHAHAHAHAH
det var lite kul höhö.
sen hade vi DISA, en tjejgrupp typ som vår klass e "försöks kaniner" på.
det var inte länge för en kurator var inte där, men fick iallafall två kakor var och saft (: mums.
sen ville jag gå hem, men då skulle visst alla gå och  kolla på 9orna som dansade i aulan, en del var dåliga, en del kul, en del bra (:
sen hade vi nåt prat om mat och sen fick vi gå :)
sen gick jag hem, pluggade lite so (prov på torsdag) och sen helt plötsligt ringer lisa och säger att babben skrivit mail!
jag bah: haha vad rolig du e.
hon bah: men nejj det e sant!
och jag hörde på hennes röst att dte var sant!
så nu ska hon kolla om det går och så..
hoppas verkligen!! :D
fast jag har ju redan sagt att jag ska praoa på stadium, IDAG! nervöst, men jag klarade det (:
så om det går så ska jag ju självklart vara med babben och lisa!!
sen snackade jag lite med lisa i telefon och på msn och sen vare back to work igen.
och jag har pluggat sen då.
sen ätit
och nu ere nu.
måste nog dra och byta om, ska ju på träning
hare bra pusstjuuh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0