söndagsångest

idag blev det att bara ta det lugnt med anna
lite segt tills vi kom på att gå till ica och köpa munk :D
mums :D
jag köpte vanilj och hon blåbär höhö (:
sen gick vi hem hit.. snackade medans vi fikade och så..
sen vid 6 så gick hon hem och jag läste ut boken, hur kär får man bli? och gjorde läsloggarna klart oxå
den boken var faktiskt bra, skulle vilja ha en fortsättning på den haha.
sen kollade jag lite på no, har ju prov på tisdag ;(
jag tror inte dte kommer gå så bra..
sen har jag bara suttit här och skickat och tagit emot bilder från anna, som vi tagit idag (:
bilder kommer :)
nu sitter jag här och har söndagsångest ;(
aja, nu kommer några bilder :*


Kommentarer
Postat av: Josefine

Höhö, samma bilder som på bdb. ;)<3

2009-02-15 @ 22:32:57
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: anna

sv: jag håller med rena himmelriket! (elr vad du nu sa) :p

Jag väntade hela kvällen igår på att du skulle skriva:P

2009-02-16 @ 06:53:56
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0