lördag och söndag

3 på natten/morgonen ungefär så pumpade jag och katjakaj madrassen, blev ju verkligen lyckat!  *not*  
det e så pass jobbigt att jag ens inte orkar skriva xD
men det blev bra till slut.
vi la oss fel vid 5? e inte säker.. sen "lagg" vi och pratade enda till 7 typ..
det var mys.
samma dag, lite senare vaknade vi 4 elr hennes mamma väckte oss typ ^^
så det var bara att äta frukost´, hann kolla film oxå och sen åkte jag hem vid 7.
gjorde nog inte så mkt när jag hem..?
igår då.. jaa, jag och lisa skulle ju sola, men hennes krånglade, så dte blev inget för henne, men för mig och det var väldigt skönt (:
sen åt vi på subway, mumsigt (:
efter det var det ngn som ville gå till ö&b, alltså lisa, inte jag.
blev rätt skoj ändå..
hon köpte typ tusen tuggummin ;O och jag köpte glass :D
efter det gick vi hem till henne och där var anna (:
ritade lite på paint och så..
internet funkade inte ;S
sen gick jag väl hem vid 6 för att äta,
vid nio kollade vi på en film, du, jag och dupree, den var bra haha.
och han är så snygg :D
sen var jag inne på msn lite, chattade med jossie och oskar och jag försökte komma på lite dikter xD
gick toppen (Y)
ahahahaha

Kommentarer
Postat av: Josefine

lagg?

inte ens

kollade vi film dagen du åkte hem? ;O

nån gång när jag är hos dig måste vi gå till ö&b, okej? aldrig varit där ;O

jag vill prova o sola :p

"Dupree" ÄR SNYGGGG!!!! VILL HAAAA!!! jag älskar hans hår, knullrufs. haha <33333

Du gjorde ganska många bilder i picnik. ;)

2009-01-05 @ 16:54:05
URL: http://thecentreofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0