(:

tjolahopp! (:

i söndags spelade vi match mot gt ju.. det gick inte så bra ;(
förlorade alltså.
men vi kommer igen :D
efter matchen gick jag hem en liten stund och sen till månna.
moster, farbror och kusiner var där :)
vi åt och efter blev det fika.
gick väl hem vid 6, dom ville att jag skulle stanna längre men jag orkade och hade ingen lust.
igår började ju en ny skolvecka.
seeeegt.
men det gick bra..
efter skolan åkte jag och jossie till farsta, där köpte hon ett par jeans-leggings och jag en tröja (:
när vi var klara där åkte vi till hennes pappa och packade, efter det drog vi hem till hennes mamma.
åt och helt plötsligt i pluggandet blev vi sugna på choklad, så vi gick en sväng till affären höhö ^^
kom väl in nån stans vid 9 så vi checkade csi.
efter det gick vi ut en sväng höhö ^^
och jaa, jossie vad gjorde vi? xD
hörde nån "snobb"röst iaf..
ahaha
när vi kom in vare bara att pumping the madrass, eftersom vi båda hade glömt det..
vi somnade lite efter 12 och var aströtta idag när vi skulle upp.
jossie kom inte upp snabbt så vi missade första bussen och kom typ 10 minuter försent.
som tur vare bara läs.
dagen har gått ganska segt.. men faktiskt ganska kul på DISA vare (:
slutade 15.15, min plan var att plugga när jag kom hem,
men nej.
engelskamappen glömde jag hos jossie "/
har iaf fått alla glosor på msn nu (:
resten får jag väl göra på hämta hem imorgon, om jag kan.
alla brukar typ sitta och snacka då.
aja, nu ska jag hämta papper och skriva upp alla ord.
senare blire träning och sen att kolla på DH (:
men hejdåååååååååååååå (:

Kommentarer
Postat av: Josefine

AHAHHA.

Snobbrösten xDDD

skyll på mig :O ;)

DH <3

2009-03-10 @ 17:07:51
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; okej :)

2009-03-11 @ 22:02:18
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-13 @ 13:19:07
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0