höhö.

tjenare! (:
jag har snart inte skrivit på en hel vecka höhö ^^
jag har vart lat. och jag gillar inte att skriva om dte inte har hänt nåt kul/speciellt.
så jaa.
men idag ville jag skriva för att det va länge sen.
den här veckan har faktiskt gått snabbt!
hade ju studiedag i måndags, en dag försvann ju men det har ändå gått snabbt.
idag hade vi spanska-prov, det gick sådär..
so-läxförhöret klarade jag (:
fick tillbaka sv-betättelsen oxå, fick g.
och engelska-läxan  vet jag inte.
fick ha No idag ist, skulle ju med hem till lisa och plugga igår, men lisa har ingen övernyckel så det var ganska onödigt att inte gå igår.
men det gick bra, vi gjorde bara några frågor och sen fick vi gå.
snart har jag träing, idag ere en sån där typisk dag jag inte har nån lust att träna.
men det får gå ändå, det brukar ju var så på fredagar..
vet inte heller vad som händer i helgen, förutom match på söndag.
kanske skriver i helgen, om det händer nåt intressant.
hejhej.
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var bra att du inte gick på NOn igår, då hade ju jag varit ensam idag, fatta, stannat kvare själv med Melena! ;O

2009-03-06 @ 21:28:47
URL: http://josefineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0