lördag kväll.

hejj igen  (:
det var trevligt hos jesse, blev fika och så (:
katterna hade blivit jättestora och söta såklart!!
farfar kom oxå dit, det var kul :)
jaa bilder finns ju på min bdb, s-piiiderman
åkte hem vid 18.30 då gick mamma och jag och köpte pizza höhö.
sen víd 8 satte vi oss och kollade på melodifestivalen, det var mys (:
var ju andra chansen, jag tyckte att dom där "piloterna" skulle kommit till final, men det gjorde dom ju inte "/
sarah e ju himla bra, men kan man verkligen skicka den där sega låten?
ahah caroline af ugglas kom ju till final! inte särskillt bra, men hon e så himla cool och unik!!
jag fattar inte, jag diggar henne.
imorgon iaf har jag match, mot gt.
en viktig match, vill verkligen vinna!
den börjar 11.10 och efter ska jag gå till månna, blev bjuden på lunch (a)
jessica, peppe, cajsalisa och calle kommer oxå
det blir mys (:
vi ses ju inte så ofta, men när det blir, blir det dagarna inpå hahah :D
aja, måste nog gå och lägga mig snart..
hejhej (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0