lördag och söndag

hejj :)
igår vare lördag som sagt (:
jag gick väl upp vid,2 som vanligt :)
faktiskt så e jag duktig, för jag ställer mobilen.. :)
men iaf, jag tog det lugnt gick ut med zockie och så.
sen ringde jag månna, det var lasse som svarade och han sa att dom stog med utekläderna på och skulle gå med inger (månnas syrra)till en polare.
det passade bra så vi bestämde oss för att mötas vid ica kastanien.
vi möttes och gick i genom centrum på väg till dom, där köpte vi fika (:
min favorit, munkar (a)
lite senare spelade vi kort tills jag var tvungen att gå ut med zockie.
så jag och lasse åkte och gjorde det, det var väldigt snäll och sen åkte vi tillbaka när vi var klara och åt, vi gjorde hamburgare höhö (:
helt plötsligt var klockan 8 så vi satte på melodifestivalen och checkade det.
det var inte så speciellt bra med den här gången tycker jag.
iallafall så mötte jag mamma med zockie vid 11, halv 12.
jag satte mig vid daton när jag kom hem och det blev ganska länge höhö. som vanligt (a)
men faktiskt senare än vad det brukar, bara för att jag hade rittävling med en höhö.
när mammas kocka ringde gick jag och la mig. nämner inga tider.
och imorse vaknade jag som vanligt av mobilen vid halv 2. det sved i mina ögon och speciellt när en irreterande sol var i ögonen. blir ju så när sängen står där nu. men jag vill ändå ha den där.
jag gick ut med zockie och gick in i en varm dusch efter.
nu har jag fixat mig lite och så.
det var typ allt. det enda som händer idag e typ att äta middag nu när mamma kommer hem snart.
kommer nog bli mys (:
jag orkar nog inte göra ¨å mkt mer idag höhö ^^
hejdå! :*

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, munk-mums ;D

Usch, melodifestivalen sög igår. :(

2009-03-02 @ 13:18:26
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; kommer nog va övertrött, då har jag också problem med att somna...

<3

2009-03-02 @ 13:22:21
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Just nu har jag en frågestund i min blogg!

Det är bara att kika in och lämna en fråga om du har tid.

Kram Josse. :)

2009-03-05 @ 22:47:40
URL: http://jjoosefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0