mums

hellu!!
i måndags fyllde ju tedh år.
gav lotter, men han vann inte.
tårtan var den godaste i år jag har ätit tror jag ;o
kanske lägger in en bild på den sen (:
i tisdags var skolan seg som vanligt.
tur att man har kompisar som underhåller en.
haha vi satt i biblioteket och lisa sa:
det luktar makaroner.
anna; men jennelie e ju en makaron.
jag: öhh haha xD
höhö makaroner e gott!! :D
på kvällen vare träning.
idag så skulle alla tjejer till ungdomsmotagningen på hämta hem.
det var skönt att slippa hämta hem, missade lite av matten oxå (:
den e liksom 2 timmar -.-'
jag går ju i grupp 7 nu, den högsta och jag vene om jag verkligen klarar det.
det känns liksom som har dom placerat mig i rätt grupp?
aja jag ska försöka att stanna iaf..
efter lunch skulle vi ha So och då pratade alla om att det var nån som hade kastat ägg.
och sa att vi skulle sluta.
men vi gick på So-lektionen och i slutet av den kom rektorn och idrottsläraren och berättade vad som hade hänt.
det var nån som hade kastat in ett ägg i lärarrummetså det hade kommit på papper och några av lärarna.
så vi fick sluta för alla var så upprörda och lärarna va inte säkra på om dom ville jobba kvar.
vi var helt enkelt tvungna att sluta.
så jossie och jag gick direkt till centrum för att sola.
det hade vi bestämt (:
det var skönt som vanligt (:
efter så åkte jossie hem "/
men vi ses ju imorgon ;Dhaha, och nu ska jag inte skriva mer.
tack och hej!


tedhs goda tårta :D

Kommentarer
Postat av: anna

Mumsig tårta! :)

2009-03-18 @ 18:09:36
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

Mumsig tårta! :)

2009-03-18 @ 18:09:39
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0