skoldag med skridskor

hejsan mina vänner! (:
igår (onsdag) hände inget speciellt.. tror jag?

var bara med anna och lisa..

skolan var seg, som vanligt.

men idag gick det ganska snabbt :D

började nio med spanska, fick tillbaka provet som vi gjorde i fredags elr förra?
men iaf så fick jag vg-
ville ha ett helt vg ju.. men som vanligt, gjorde jag slarvfel "/
efter hade vi so. ia e sjuk så vi har sebastian.
så det blev bara snack, om so alltså.
fick gå 10 minuter tidigare från lektionen eftersom vi skulle till torvalla pch åka skridskor..
det var skoj (:
vi ska göra det nästa torsdag oxå..
haha jag och jossie åkte och höll om varandra och ramlade när vi skulle göra en snurr xD
fick lite ont i handen, men över nu höhö.
när vi kom tillbaka vare lunch, sen slöjd och sen no.
skoldagen gick faktiskt ganska snabbt (:
vid halv 7 idag har vi lagfoto..
lite onödigt.. menmen
ska försöka ladda upp lite bilder på bdb snart oxå..
men först en bild på mig och lisa från idag som blev min favoritbild! :D
hejdå! (:


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är skönt när Ia är sjuk, man får ju typ sitta hur man vill . Höhö.

Men Kicki kommer och stör -.-'

Skridskor var kul. (:

2009-03-12 @ 17:10:58
URL: http://josefineprim.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv; hoppas den e bra. :)

gooodis (L)

jennelieee (L)

2009-03-14 @ 19:52:04
URL: http://josefineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0